Už pěknou řádku měsíců nás všechny přerušovaně drží doma. Většina z nás má homeoffice, nebo se v práci střídáme a firmy fungují v omezeném režimu. Ubylo osobních kontaktů, povídání u kávy i školících akcí. A tak jsme přišli již na jaře s myšlenkou, že budeme školit online. Ne webinář, kde lektor „mele svou“, ne online text, který si přečtete a uděláte test na konci, ale pouze jsme chtěli přesunout školení ze školící místnosti do online prostředí. Po více než půl roce zkušeností, jsme mistry svého oboru. Nebyla to cesta lehká, ale naše úsilí nese ovoce a nás těší, že se k nám na školení hlásíte a jak naše školení hodnotíte. Pojďme si říct to hlavní, co Vás všechny zajímá:
Náš pohled a cíl:
1. Interaktivní: chceme s Vámi být v kontaktu, máme komunikativní lektory, kteří se nebojí Vás školením provést, vyzvat Vás k odpovědi, sdílení názoru nebo Vás vtáhnout do diskuze. Vše pomoci MS TEAMS, zvedání ručiček, chatu, a v neposlední řadě online živého přenosu obrazu – lektora i prezentace.
2. Kvalitní: Když kvalita, tak se musí spojit technika a metoda. Pořídili jsme moderní audio-vizuální techniku, máme přehledný manuál pro naše lektory, jak školení vést, na co dávat pozor, a jak se dobře připravit. Zároveň provádíme pravidelné hospitace a lektorům dáváme zpětnou vazbu, aby byli ještě lepší.
3. Přínosné: Tak to asi ani nebudeme komentovat, protože nejen u školení ONLINE se snažíme vždy poskytnout přidanou hodnotu, něco navíc, co účastníci ocení. To je také důvod, proč se k nám vracejí.
A jak to vidí naši účastníci? Máme online i zpětnou vazbu ze školení, a vyplnění dotazníku nezabere více než 60 vteřin. Díky tomu vidíme, že naše práce má smysl.
Podívejme se na běžné otázky v hodnocení a odpovědi od našich účastníků.
- Jak byste celkově ohodnotili organizační zajištění kurzu?
- Jak na Vás zapůsobil lektor?
- Jak byste ohodnotili kvalitu materiálů a podkladů?
Všechny 3 otázky výše, jsou hodnoceny počtem hvězdiček, a tak máme vždycky radost ze 4-5 „zlatých hvězd“. Nejčastěji dostáváme plný počet.
Splnil kurz Vaše očekávání? Většinou je odpověď „Ano, splnil má očekávání“, či „Kurz má očekávání předčil“. Pokud se náhodou výjimečně objeví „Spíše nesplnil“ pak si dáme opravdu velkou práci s tím zjistit důvod, najít příčinu, a zase se někam posunout. Hodnocení nesplnil, jsme zatím nikdy neobdrželi:-)
V hodnocení, kde účastníci uvádějí své dojmy, je nejčastěji zaznamenáno:
- Perfektní úroveň a kvalita kurzu
- Profesionální přednášející
- Ohromující znalosti lektora
- Individuální přístup k účastníkům
Připojte se k nám na jakékoliv školení online, které perfektně připraveno a je živě, poutavě a interaktivně prezentováno. Naši nabídku najdete ZDE.