Pro koho je toto školení určené?
Všem firmám a osobám, kteří potřebují správně naplánovat a provést audit u svého dodavatele, ať už podle dodavatelského manuálu, tak i podle požadavků norem (např. ISO 9001, ISO 13485, ISO 22000, nebo IATF). Školení bude přínosem auditorům, manažerům kvality a pracovníkům nákupu, kteří zákaznické audity provádějí, či se jen chtějí dozvědět, jaké jsou možnosti řízení a hodnocení dodavatelského řetězce (Supplier Relationship Management - SRM). Vhodné je i pro pracovníky, kteří odpovídají za validace externích procesů, nebo chtějí ověřit dodavatele materiálů nebo zvláštních procesů jako povrchové úpravy, svařování, lakování, lepení, sterilizace, či jiné.
Co mi toto školení přinese?
Základem je zjistit, které dodavatele je nutné nebo vhodné auditu podrobit, a jak si smluvně toto ošetřit a co vše je vhodné brát v úvahu (Řízení dodavatelského řetězce). Podíváme se na to, jak audit vhodně naplánovat a vyhodnotit rizika, podle jakých kritérií jej provádět, a jak zvolit správnou metodu pro hledání shody. Naučíte se na audit připravit, vytvořit si vhodný check-list, seznam otázek a prozradíme Vám i oblasti, které je dobré zkoumat podrobněji. Řekneme si, jak zjistit maximum podstatných informací za minimum času a jak a kde hledat souvislosti. Naučíte se posoudit shodu, jasně definovat neshody z auditu opřená o kritéria a také definovat doporučení pro další rozvoj Vašich dodavatelů.
Co je náplní školení?
- audit dodavatele – kdy a proč:
- řízení dodavatelského řetězce (Supplier Relationship Management, SRM)
- vliv na produkt,
- rizika,
- audit produktový, procesní, systémový,
- jak zvolit vhodná kritéria auditu dodavatele,
- jak správně audit naplánovat:
- rizika auditu,
- časový plán, rozsah auditu,
- kam zaměřit pozornost,
- příprava na audit:
- co vše mít k dispozici,
- otázky aneb jak se správně ptát,
- check-list - pomocník,
- stopovací technika - opravdová detektivní práce,
- důkazy - maličkosti, na kterých záleží,
- audit na místě:
- úvod - představení,
- nahlížení do dokumentů,
- provedení auditu:
- jak se ptát a na co se ptát,
- kde hledat důkazy,
- na co se zaměřit,
- komunikace při auditu,
- závěry - než odejdu,
- zpráva z auditu:
- manažerské zhodnocení auditu,
- neshody a jejich formulace vůči kritériím,
- doporučení,
- náprava, šetření příčiny a opatření:
- přezkoumání náprav, neshod,
- kdy a proč zkoumat příčinu.
V ceně zahrnuto:
Studijní materiály, osvědčení a občerstvení včetně oběda, pokud se nejedná o školení ONLINE.
Místo konání: