Vyhledávání

Techniky vyjednávání

Vyjednejte si ty nejlepší podmínky - kvalitu, cenu, termíny, nápady a řešení. Jste obchodník a potřebujete efektivně vyjednávat? Chcete se zlepšit v komunikaci ať je na druhé straně jakýkoliv hráč? Teorie spojená s praktickým nácvikem, sebepoznáním a rady a tipy použitelné v každodenním životě.

Více detailů
  • Manažeři a vedoucí Manažeři a vedoucí
  • Soft skills, osobní rozvoj Soft skills, osobní rozvoj
  • Obchod, nákup a prodej Obchod, nákup a prodej
  • Na dotaz / školení na míru Na dotaz / školení na míru

Nejbližší termíny školení

Mám zájem o školení na míru

Žádné nacházející termíny. Využijte pro školení poptávkový formulář.

Mám zájem o školení na míru

Lektoři kurzu

  • Profilova foto
    Rudolf Hadrava
    Lektor dalšího vzdělávání, poradce, auditor

    Není manažer, jako manažer! Školí a vtáhne vás do děje tak, že zapomenete na čas. Vychází ze své praxe, specializuje se na soft skills, jako vední lidí, obchodní a manžerské dovednosti a komunikaci.

    Vice informací
  • Profilova foto
    Jaroslav Zeman
    Poradce, lektor, auditor

    Škola hrou! Tak rozhodně jsou jeho školení zábavná, plná her a workshopů a cílí na osvojení si teorie do praxe. Bude Vás to bavit a ještě se hodně naučíte v oblasti měkkých dovedností.

    Vice informací

Detaily

Poslechněte si!

Podcast co se na tomto kurzu dozvíte? To vám řekne přímo lektor RNDr. Jaroslav Zeman. 

Pro koho je toto školení určené?

Školení je určeno obchodníkům, manažerům a všem těm, kteří v rámci své práce potřebují vyjednávat o ceně, kvalitě, termínech, nápadech a řešeních. 

Co mi toto školení přinese?

Účastníci školení se naučí úspěšně jednat, zbaví se obav z jednání se silnými jedinci, naučí se posuzovat svého obchodního partnera komplexně a tím získat komunikační výhody, zbaví se své nerozhodnosti, osvojí si přesvědčovací a argumentační strategie. Účastníci školení absolvují praktické procvičení v různých situacích vyjednávání, možnosti řešení – a tyhle zkušenosti využijí ve své konkrétní praxi.

Co je náplní školení?

  • Navázání vztahu,
    • konkurence nebo spolupráce,
    • kdy máme výhru v kapse,
    • situace pro spolupráci,
  • S kým a jak:
    • uvědomění si slabých a silných stránek,
    • mít slabé stránky pod kontrolou,
    • jak jěště víc posílíme naše silné stránky,
  • Důležitost přípravy,
    • příprava znamená variace a improvizace,
    • alternativní scénáře,
    • proč si jich připravit více,
  • Řízení procesu vyjednávání,
    • win-win,
    • pro moji pověst k nezaplacení,
    • etika v obchodě,
  • Osobnost
    • jak zapůsobit,
    • budoucnost patří úspěšným,
    • typy situací (vyjednávacích figur a jak na ně reagovat),
    • typologie,
    • jak jednat s problematickými lidmi,
    • lék na egoismus, agresivitu, lenost, kritiku,
    • perfekcionizmus, manipulování, reptání, rýpalství,
  • Obsah
    • důležitost kontextu,
  • Sebeobrana
    • šest kroků k úspěchu: 
      • naslouchat, sympatizovat, neospravedlňovat sebe, dělat si poznámky, domluvit si další postup, domluvený postup dodržovat,
    • jak se bránit vůči běžným trikům,
    • hra na dobrého a zlého – rozkazy versus lživé kompromisy – které nás dostávají do úzkých,
    • výhružky – vsugerování,
  • Praktické procvičení daných témat.

Poptávkový formulář

Počet účastníků pro školení na míru je minimálně 6.

Hlídací pes - dostupnost školení