Pro koho je toto školení určené?
Školení je určeno majitelům, jednatelům, manažerům a vedoucím malých, středních a velkých podniků a korporací, kteří se ve své práci soustřeďují na profesní a osobní rozvoj sebe samých a kolegů. Pro všechny, kteří se chtějí naučit zvládnout krizové situace při vedení, jak podniku, tak i pracovníků.
Co mi toto školení přinese?
Naučíte se identifikovat potenciální zdroje krize organizace (vnější, vnitřní, jejich kombinace) a osvojíte si základy a zásady krizového řízení podniku, prvky krizového managementu a stupně ohrožení organizace. Dovedete stanovit základní krizové strategie, alternativy a vhodně vybrat tu „nejlepší“.
Co je náplní školení?
Krize a krizové řízení podniku
- krize:
- osobní, sociální a společenské, ekonomická, akutní krize podniku,
- vnitřní a vnější podniková rizika, okolí podniku:
- procesní charakter krizí:
- zahájení krizového řízení,
- včasné odhalení krize,
- krizový plán,
- postup tvorby krizového scénáře,
- možnosti řešení akutní krize,
- krizový tým, spolupráce s odborníky,
- učení se s krizí,
- komunikace v období krize,
- specifika malých a středních podniků,
- specifika velkých firem a korporací,
- kdy se stává krize podniku příležitostí?
Výkladová metoda je prokládána příklady z řešení krizových situací firem ze světa a také z manažerské praxe lektora. Trénink je vysoce interaktivní a vychází z praktických potřeb účastníků. Po prezentaci následuje rozbor se zpětnou vazbou od účastníků a lektora, diskuse a práce v malých skupinách.
Součástí je sada případových situací a řešení simulovaných krizových situací účastníky.
V ceně zahrnuto:
Studijní materiály, osvědčení a občerstvení včetně oběda, pokud se nejedná o školení ONLINE.
Místo konání: