Vyhledávání

Obchodní akademie

Zkušený lektor s mnohaletou obchodní praxí Vám předá spoustu praktických rad a poznatků k úspěšnému obchodnímu jednání.

Více detailů
  • Řízení firem - procesy, projekty, rizika a krize Řízení firem - procesy, projekty, rizika a krize
  • Manažeři a vedoucí Manažeři a vedoucí
  • Obchod, nákup a prodej Obchod, nákup a prodej
  • Kurzy s termíny v akci Kurzy s termíny v akci

Nejbližší termíny školení

Mám zájem o školení na míru
Praha 11600 Kč + DPH 21%
Objednat
Brno 10800 Kč + DPH 21%
Objednat
Praha 11600 Kč + DPH 21%
Objednat
Mám zájem o školení na míru

Lektoři kurzu

  • Profilova foto
    Rudolf Hadrava
    Lektor dalšího vzdělávání, poradce, auditor

    Není manažer, jako manažer! Školí a vtáhne vás do děje tak, že zapomenete na čas. Vychází ze své praxe, specializuje se na soft skills, jako vední lidí, obchodní a manžerské dovednosti a komunikaci.

    Vice informací
  • Profilova foto
    Filip Tsiolas
    Lektor, kouč, trenér prodejních dovedností

    "Jediný způsob, jak dělat dobře svoji práci, je milovat to, co děláš."

    Vice informací

Detaily

Pro koho je školení určené?

Obchodním zástupcům, manažerům, prodejcům a všem, kteří se zabývají prodejem zboží či služeb.

Co mi toto školení přinese?

Získáte tipy pro úspěšný prodej v dynamicky se měnícím obchodním prostředí. Zdokonalíte se v profesionální komunikaci s klientem a osvojíte si techniky jak úspěšně obchod dokončit. Součástí kurzu je i seznámení s efektivním využíváním CRM k podpoře prodeje.

Co je náplní školení?

  • 4 důležité faktory ovlivňující vyjednávání
  • Pravidla a zákony obchodní komunikace
  • Aspekty efektivní verbální a neverbální komunikace
  • 4 důležité nástroje efektivní obchodní komunikace – kladení otázek, aktivní naslouchání, vyjadřovaná empatie, reakce na námitky
  • Jak efektivně zvládat obchodní telefonní hovory
  • Členění klientů podle emoční typologie
  • Členění klientů podle komunikační typologie a jak s nimi jednat
  • Struktura obchodního jednání (obchodní schůzky)
  • Příprava na vyjednávání a její důležitost, BATNA
  • Navázání vztahu s klientem
  • Zjištění potřeb, přání a očekávání klienta
  • Jak vytvořit zájem klienta o nákup produktu a služby – kupní motivy?
  • Zřejmé a skryté potřeby klienta
  • Prezentace řešení (produktu, služby)
  • Obtížné situace při tvorbě a použití argumentů při vyjednávání
  • Zvládání námitek spojených s cenou
  • Strategie vyjednávání a jejich použití
  • Styly vyjednávání - tvrdé a měkké vyjednávání – taktiky
  • Principiální – konzultativní vyjednávání
  • Asertivní techniky a jejich využití při vyjednávání
  • Jak rozeznat úroveň zájmu o realizaci obchodu – klientovi nákupní signály
  • Závěr rozhovoru při vyjednávání
  • Jak uzavřít obchod – uzavírací techniky
  • Práce s databází a portfoliem klientů

V ceně zahrnuto:

Studijní materiály, osvědčení a občerstvení včetně oběda, pokud není školení ONLINE.

Místo konání:

Mohlo by vás také zajímat

Poptávkový formulář

Počet účastníků pro školení na míru je minimálně 6.

Hlídací pes - dostupnost školení