Poslechněte si!
Podcast co se na tomto kurzu dozvíte? To vám řekne přímo lektor Mgr. Tomáš Fabík - advokát.
Pro koho je toto školení určené?
Školení je určeno všem, kteří se v praxi zabývají prodejem a reklamacemi, prodejem v e-shopu a poskytovatelům služeb. Tedy manažerům, podnikatelům, obchodníkům, živnostníkům, obchodním zástupcům, nákupčím, vedoucím pracovníkům, prodejcům a reklamačním pracovníkům. Dále též vedoucím prodejen, oddělení péče o zákazníky, pracovníkům backoffice a jednotlivým odběratelům a dodavatelům.
Co mi toto školení přinese?
Orientace v problematice reklamací, reklamačního procesu a odpovědnosti za škodu, dle zcela nové právní úpravy v novém občanském zákoníku. Pochopení aktuální právní úpravy reklamací a reklamačního procesu, vše podáno řečí srozumitelnou i pro neprávníky a laiky. Jasné vymezení práv a povinností prodávajícího a kupujícího a samotný reklamační proces, jeho úskalí a náležitosti, problematika reklamačního řádu, jak se zachovat a na co si dát pozor při reklamaci z pohledu kupujícího i prodávajícího a další.
Co je náplní školení?
- změny v reklamacích podle novely 2023
- nároky zákazníka při vadách zboží
- změny v povinnostech kamenných prodejen 2023
- změny v povinnostech e-shopů 2023
- slevové akce, spotřebitelské recenze
- právní úprava platná při vyřizování reklamací,
- nejčastější chyby provozovatele e-shopu a kamenné prodejny, pokutované ze strany ČOI,
- všeobecné obchodní podmínky,
- reklamační řád,
- klíčové důvody zamítnutí reklamace, chyby v použití těchto důvodů,
- doručování u reklamací (dopisy, maily, sms, hlasový hovor a jejich úskalí),
- co je a co není zboží na zakázku,
- návody a podmínky užití,
- distanční prodej, e-shop,
- odstoupení v e-shopu, zadržení vrácení peněz,
- kompenzace, náhrada škody
- případy, kdy od nákupu v e-shopu odstoupit zákazník nemůže,
- dopravné, poštovné a chyby dopravců,
- co dělat, když zákazník vrátí poškozené zboží,
- přijetí reklamace a reklamační protokol,
- lhůty v reklamačním procesu a možnosti jejich prodloužení,
- vyřízení reklamace,
- vady zjevné a skryté,
- oprava a výměna zboží,
- zrušení smlouvy, vracení peněz,
- požadovaná kvalita zboží,
- rozdíly reklamačního procesu velkoobchodu a maloobchodu (spotřebitel x B2B),
- škoda způsobená vadou výrobku a její smluvní omezení,
- náklady spotřebitele účelně spojené s reklamací,
- pravomoci České obchodní inspekce,
- praktické příklady, modelové situace, diskuze, aktuální judikatura.
V ceně zahrnuto:
Studijní materiály, osvědčení a občerstvení včetně oběda, pokud se nejedná o školení ONLINE.
Místo konání: