Pro koho je školení určené?
Školení na Reklamace je určeno všem, kteří se v praxi zabývají obchodní činností, prodejem a reklamacemi, vlastní a provozují e-shop a nebo poskytují služby. Ať už řešíte reklamaci zboží nebo služeb, pracujete v reklamačním oddělení, jste podnikatel, manažer, prodejce, živnostník, nákupčí, obchodník nebo máte na starosti péči o zákazníky, je školení reklamace – praktický workshop přímo pro Vás.
Co mi toto školení přinese?
V návaznosti na školení Reklamace a odpovědnost za vady toto školení přináší formou aktivního dialogu lektora s účastníky širokou škálu praktických a zcela reálných situací, reakcí na ně a rad. Na příkladech si ukážeme nejčastější úskalí reklamací, a to: jak rozpoznat a řešit různé druhy neoprávněných požadavků zákazníků, jak správně reagovat na vrácení poškozeného zboží, jak vyřešit požadavky zákazníků na kompenzace. Dozvíte se, jak reagovat na nejobvyklejší „výhružky“ zákazníků hrozících podáním podnětu k ČOI, k soudu nebo znaleckým posudkem. Důraz bude dále kladen na modelové způsoby zamítání reklamací, tedy co do zamítnutí reklamace vlastně napsat, čeho se vyvarovat a jak jednotlivé zamítnuté reklamace řádně zdůvodnit. Zaměříme se i na situace, kdy není možno zákazníkovi dodat objednané zboží či nesplnitelné požadavky na návštěvu technika.
Co je náplní školení?
Praktické příklady z následujících okruhů:
- reklamace zboží a služeb,
- odstoupení od smlouvy, vrácení peněz,
- vrácení poškozeného zboží,
- výměna zboží při reklamaci,
- oprava zboží při reklamaci,
- zákonná reklamační lhůta,
- nedodržení reklamačních lhůt výrobcem,
- prodloužení lhůty k vyřízení reklamace,
- náklady reklamace, dopravné,
- kompenzace při reklamaci,
- reklamace při pozdním dodání a nedodání zboží,
- reklamace a problémy emailové komunikace se zákazníkem,
- ČOI,
- skladné,
- výjezdy techniků v rámci reklamace,
- zboží na zakázku,
- jak správně číst VOP,
- skryté a zjevné vady a jejich reklamování.
V ceně zahrnuto:
Studijní materiály a osvědčení.
Místo konání: