Cítíte také potřebu zlepšit Vaši propagaci na internetu?
O významu sociálních sítí v rámci marketingových aktivit snad již dnes nikdo nepochybuje. Jsou prostředím, kterému vaši potenciální zákazníci dobrovolně věnují svůj čas a pozornost. Proto byste zde měli být i vy a vaše firma, proto byste měli vědět, jak zaujmout a jak překonat konkurenci. K tomu Vám jistě pomůže účast na tomto školení.
V rámci kurzu od nás obdržíte studijní materiály a tipy pro Váš další seberozvoj v této oblasti a zejména Vám předáme mnohaleté zkušenosti našich odborníků z praxe.
Co se stane, když své rozhodnutí o účasti na tomto kurzu odložíte?
- Konkurence Vám stejně jako dnes sebere další podstatnou část Vašich potencionálních zákazníků.
- Marketing na internetu se velmi rychle vyvíjí a obstojí pouze ten, kdo něco umí a je připraven, což bez učení nejde.
- Výsledek po absolvování tohoto kurzu opravdu funguje. Nemalé % absolventů tohoto kurzu se k nám vrací na další pokročilé kurzy a s jistotou nás doporučují dál.
Pro koho je toto školení určené?
Školení určené především začínajícím marketingovým specialistům, manažerům a správcům, kteří mají na starosti sociální sítě, především Facebook, Instagram a LinkedIn a chtějí poznat jejich možnosti a umět z nich vytěžit víc pro svou značku.
Co mi toto školení přinese?
Účastní kurzu bude umět spravovat sociální sítě, vyhodnotí přínos sociálních sítí pro svůj business a naplánuje akční kroky pro zvýšení výkonu, navíc získá novou inspiraci pro svou práci a řadu užitečných tipů s ohledem na aktuální trendy.
Co je náplní školení?
- Přehled sociálních sítí, jejich předností a specifik.
- Jak si vytvořit akční plán pro správu sociálních sítí a pro tvorbu obsahu.
- Jak řídit sociální sítě, aneb Co kam dávat a v čem je odlišit?
- Jak začít budovat stránku a publikum na sociálních sítích.
- Co funguje a čemu se naopak vyhnout?
- Typologie uživatelů sociálních sítí a jak si vybrat správné persony, se kterými komunikujete?
- Jak řešit krizovou komunikaci na sociálních sítích a jak zvládnout „hejtry“?
- Jak na spolupráci s influencery a co od toho očekávat?
- Co všechno musíte (u)dělat, aby sociální sítě fungovaly a přinášely výsledky?
- Jaká data sledovat a jak vyhodnotit, zda to děláte dobře?
- Jak udělat audit vlastních i konkurenčních sociálních sítí?
- Případové studie úspěšných profilů a tipy pro rychlé zlepšení.
V ceně zahrnuto:
Studijní materiály a osvědčení.
Místo konání: