Neustálé zlepšování a zvyšování konkurenceschopnosti vaší společnosti

Podnikatelské prostředí je vysoce konkurenční a dynamické. Zákazníci neustále požadují kvalitnější výrobky, služby, podporu a servis, ale zároveň chtějí minimalizovat své náklady a investice. Půjdou jinam, pokud vaše organizace není schopna držet krok, a odhalit již dnes jejich současné a i budoucí očekávání a požadavky. Neustálé zlepšování je jedním ze základních principů nejen systému managementu kvality dle ISO 9001.

Pro zlepšování existují různé metody a nástroje, ať už se jedná o zlepšování procesů, produktů nebo metod a činností. Naučíme Vás udělat analýzu rizik metodou FMEA, pomůžeme Vám nastavit řízení procesů pomocí metody SPC, provedeme procesní analýzu pro efektivnější fungování Vaší firmy, případně zjednodušíme dokumentaci tak, aby bylo použitelná pro Vaše zaměstnance, ne jen pro auditora. Rádi Vám předáme své zkušenosti se 7mi základními i novými nástroji kvality, ukážeme jak vhodně aplikovat do praxe metodu 5S, či kde a jak provádět efektivní kontroly ve výrobě. To vše a mnohem více jsme pro Vás připravili v sekci Podpora firem.