Vyhledávání

Reklamace a odpovědnost za vady dle slovenského práva

Jak se zorientovat v legislativě a všech záludnostech při prodeji, reklamaci, provozu e-shopu a ještě když máte zákazníky i ze Slovenska?  Srozumitelné školení pro laiky a vše co potřebujete vědět, protože neznalost zákona neomlouvá.

Více detailů
  • Právo, zákony a legislativa Právo, zákony a legislativa
  • Obchod, nákup a prodej Obchod, nákup a prodej
  • Na dotaz Na dotaz

Nejbližší termíny školení

Mám zájem o školení na míru

Žádné nacházející termíny. Využijte pro školení poptávkový formulář.

Mám zájem o školení na míru

Lektoři kurzu

  • Profilova foto
    Tomáš Fabík
    Právník, lektor, poradce

    Právník, kterého budete na školení doslova hltat. Je nabitý informacemi a požadavky zákonů, které sype z rukávu a podává je zábavně. Jeho historky, zkušenosti z praxe a právní příklady jsou tak inspirující a po...

    Vice informací

Detaily

Pro koho je toto školení určené?

Školení je určeno všem, kteří se v praxi zabývají prodejem a reklamacemi, prodejem v e-shopu a poskytují tak služby slovenským zákazníkům, na základě čehož podléhají režimu slovenských právních předpisů.  Tedy manažerům, podnikatelům, obchodníkům, živnostníkům, obchodním zástupcům, nákupčím, vedoucím pracovníkům, prodejcům a reklamačním pracovníkům. Dále též vedoucím prodejen, oddělení péče o zákazníky, pracovníkům backoffice a jednotlivým odběratelům a dodavatelům.

Co mi toto školení přinese?

Orientace v problematice reklamací, reklamačního procesu a odpovědnosti za škodu, dle aktuální právní úpravy slovenských právních předpisů. Pochopení aktuální právní úpravy reklamací a reklamačního procesu, vše podáno řečí srozumitelnou i pro neprávníky a laiky. Jasné vymezení práv a povinností prodávajícího a kupujícího a samotný reklamační proces, jeho úskalí a náležitosti, problematika reklamačního řádu, jak se zachovat a na co si dát pozor při reklamaci z pohledu kupujícího i prodávajícího a další.

Co je náplní školení?

  • právní úprava platná při vyřizování reklamací
  • nejčastější chyby provozovatele e-shopu a kamenné prodejny, pokutované ze strany SOI
  • všeobecné obchodní podmínky
  • reklamační řád
  • doručování u reklamací (dopisy, maily, sms, hlasový hovor a jejich úskalí)
  • klíčové důvody zamítnutí reklamace, chyby v použití těchto důvodů
  • práva spotřebitele
  • co je a co není zboží na zakázku
  • návody a podmínky užití
  • distanční prodej, e-shop
  • odstoupení v e-shopu, zadržení vrácení peněz
  • případy, kdy od nákupu v e-shopu odstoupit zákazník nemůže
  • dopravné, poštovné a chyby dopravců
  • co dělat, když zákazník vrátí poškozené zboží
  • přijetí reklamace a reklamační protokol
  • lhůty v reklamačním procesu a odkdy běží
  • vyřízení reklamace
  • vady zjevné a skryté
  • oprava a výměna zboží
  • zrušení smlouvy, vracení peněz
  • provozovna a její pravidla
  • požadovaná kvalita zboží, povinnost znaleckého posouzení
  • rozdíly reklamačního procesu velkoobchodu a maloobchodu (spotřebitel x B2B)
  • škoda způsobená vadou výrobku a její smluvní omezení
  • postup při reklamaci
  • náklady účelně spojené s reklamací
  • kdy reklamaci vůbec nepřevzít
  • pravomoci Slovenské obchodní inspekce
  • praktické příklady, modelové situace, diskuze, aktuální judikatura

V ceně zahrnuto:

Studijní materiály a osvědčení.

Místo konání:

Mohlo by vás také zajímat

4500 Kč Praha
Objednat
4100 Kč Brno
Objednat
4800 Kč Praha
Objednat
13900 Kč živě online
Obsazeno
13900 Kč živě online
Objednat
13900 Kč živě online
Objednat
4100 Kč Brno
Obsazeno
4500 Kč Praha
Obsazeno
4500 Kč Praha
Objednat

Přečtěte si také

BEZPEČNOST A OCHRANA ZDRAVÍ PŘI PRÁCI

Soustavné investování do BOZP a zdraví neohrožujícího pracovního prostředí je velmi potřebné a pro zaměstnavatele přínos...

STRAŠÁK JMÉNEM BOZP A PO

Nečekejte, až se něco stane. Neriskujte, že se některý z Vašich zaměstnanců zraní nebo hůře. Neplaťte zbytečné peníze za...

POVINNOSTI K ZAJIŠTĚNÍ BOZP OBSAHUJE I NORMA ISO 9001

Před rokem nás oslovil klient s požadavkem na zavedení systému ISO 9001 – nic neobvyklého. Začali jsme intenzivně spolup...

Poptávkový formulář

Počet účastníků pro školení na míru je minimálně 6.

Hlídací pes - dostupnost školení